God Jul !!

Jul jul strålande jul.... =) så mysigt me jul ! Sitter nu ute i öregrund hos mamma min.. är så full i magen av jansson, köttbullar, gravad lax... skinkmackor, omelett... hmm... saffrans semlor... å massa mer! Gah, mår nästan lite illa när man tänker på de... men fy fasen va gott det är!!! och man vräker i sig allt.... glögg... å choklad i massor! hehe... tur att det bara är jul en gång om året, hihi..

Har haft det jätte bra här hemma.... fått så fina klappar å mamma har gjort de så himla fint å mysigt här hemma! *love* Men nu är det i princip slut... Tog ledigt imorrn iaf... skönt me en extra dag ledigt =)

Och nu har man flyttat! wiihooo!! så nu bor man mitt inne i stan, sån himla LYX! ;) och det är sååå sååå fint... men fortfarande lite som ska göras, å de e lite tomt en så länge på väggar å så... men de kommer ju me tiden! Och måste bara skryta lite; min gran e underbart fin! hihi... men stor.. haha... den gick PRECIS in under taket... å allt pynt som jag köpte... de blev så snyggt! så de e kul.. eftersom jag inte har fått pynta någe vidare denna jul... med tanke på allt flyttande hit å dit. Men fin gran har jag iaf ;)

Och allt annat hemma blev också bra.... trodde ju att rummen skulle va för små... men det mesta gick in jätte bra i lägenheten. Så de kommer nog bli bra.. Och lille Theo trivs som bara den! hehe... han e ju så söt, fick en egen "säng" av mig i julklapp... hahaha... är egentligen en hundkorg, så den e ju jäkligt stor för honom å ligga i... men jag trodde aldrig att han ens skulle lägga sig där! men jodå..där ligger han nästan jämt nu, hihi, min lilla bäbis... så söt.

Och nå annat som e sött då! *ler* bror å malin har fått första ultraljuds bilderna på bäbben nu! Så himla gulligt! shit, man kommer ju längta ihjäl sig på att den där krabaten ska komma ut.... och det sker ju inte förrän i sommar... jobbigt!

Jaaa..... vad händer annars då, vill skaffa  hund.... en siberian husky... alltid velat ha... har kollat massor på nätet nu och sitter å drömmer, men de får tyvärr vänta =( men jag vill !! dom e så fina ju.

Och gubben jobbar... =) han e duktig han, hehe. Är iofs inte avis å få jobba bakom baren på juldagen... fy fasen va de måste va fruktansvärt =P men men...... han gör de frivilligt, får se om han ångrar sig imorrn ;)

Och alla e ute på krogen å flänger ikväll..... utom jag typ..... inte för att jag vill de, men guuu så rastlös jag börjar bli. Och när jag blir det så blir jag sugen på en cigg... hehe... men nej nej, jag ska låta bli....

Imorrn bär det iallafall av hemmåt... Ska jobba på torsdag. =( ingen lust alls... fan, satt å diskutera jobb idag, jag vet verkligen inte vad jag vill arbeta med.. *tänker* skulle helst inte arbeta alls.... =D vill bara åka iväg... resa långt bort... å bara va... och va de länge länge... skulle va underbart. Åka till Ida i aussie kanske... eller till Gedes hus på Bali... eller ta me lillebror till usa =) eller åka till min lilla snoris på teneriffa. Hm... men men...de e väl bara drömmar... *?*

Ha de mysigt allehopa!
Kraaaam!!

Kommentarer
Postat av: marianne(mamma)

hej stintan kristina o jag kommer med glatt humör till dej o gör en krogrunda i framtiden med dej hör av oss senare om helg o tid kram mamma

2008-02-18 @ 18:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0