Hm...tidsfördriv.. hihi

Sitter som sagt å e välldans rastlös... =( Så tänkte bara lägga ut lite bilder för skojs skull....

Först en bild på mina fina vinglas som jag fick i julklapp...
såååå glad, för dom e så himla fina,
har suktat efter dom länge på duka ;)                                      vinglas                                                                         

köpte parfym för nån vecka sen, velat ha den i 2 år =) Luktar jätte gott... lite sött 
 miss sixty
så fick jag en annan av älskling i julklapp... luktar också hur gott som helst, mer fräscht!
 DKNY

Så nu behöver man inte handla parfym på ett tag iaf =)
Däremot finns det massa andra saker som jag vill och behöver handla....

Har hittat ett soffbord på Mio som jag tror skulle passa bra i hemmet---> soffbord

vikväggDen här vikväggen skulle va cool å ha i vårat sovrum, tänkte nämligen ha lite asiatisk stil där..... men vet inte om den får plats... hmm.... får se, bra kap annars på ikea... 300kr, tumme upp!

Den här lampan SKA jag bara ha! Tycker den e hur fräsh som helst ! Från EM.... i valnöt såklart ;)köks lampa

Och så hittade jag den här dörrmattan.. =) vilket vi absolut akut behöver... å jag tyckte den va jätte fin! Från Åhléns har jag för mig... men 200kr för en dörrmatta... gah! Finns de fina på mio iofs för 149kr ;) dörrmatta

Och sist men inte minst å inte billigast, haha.... Har nämligen en stor valnöts byrå som e tänkt att vi ska ha i hallen eventuellt.... och ovanför den så vill jag ha en stor spegel med guldram liggandes... men har inte hittat nån än. men såg den här på ikea, helt okej... men inte perfekt.. hehe... men vet inte om de e värt slanten... så vi får se!spegelNehe... nu börjar klockan bli mycke... och de får räcka nu.
Snart nanna kudden juu....men ha de så bra å sov så gott alla söta där ute! //C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0