19 dagar kvar då

sen är vi hääär =)



ska bli så himla härligt! Längtar som bara den!! =)

Hemma idag som sagt, ingen feber.. inge illamående.. yeees! men huvudvärk som bara den.. fattar inte, det ska tamme fan alltid va nåt =P

kollade in i min garderob i morse.... och så fick jag för mig att prova mina skor. Och upptäckte då att tre par är ju för små! hur fasen tänker jag... =/ så nu sitter jag i ett par å hoppas att dom ska töjas ut.. hahaha... jaa.. annars får jag ju sälja dom. För sent nu å skicka tillbaka....


det är dom här rosa från victorias S.. och sen ett par blåa och ett par svart ballerina typ, från H&M...  för små =(

vi hörs säkert senare... måste äta nåt nu... Kram heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0