"Är du dum i huvet!!!???"

Sådär ja.. dom orden från min chef fick mig att sluta på mitt jobb idag =) Men vet ni vad...? Det känns bra... känns som en stor sten som har släppt från mitt bröst. Synd bara att det blev på det här sättet... Men det var meningen, för den här gången blev jag inte ledsen. Den här gången kände jag "äntligen" För det gav mig en anledning att gå där ifrån....


Så IDAG... Nya tröjor till dom , Ny start på ett nytt liv till mig...
                        image433


Men personalen, Massa massa kärlek till er från mig!! <3


Kommentarer
Postat av: MyLouise

va starkt av dig tjejen!!! =) önskar att jag kunde göra samma på mitt jobb :)

Trevlig resa!!

2008-04-24 @ 22:31:00
URL: http://mylouise.blogg.se
Postat av: gabba

wow...me recognize that...
vet du vad du ska göra nu??nu ska du till thailand o bara ha det bäst,,,sen när du kommer hem hittar du ett grymt jobb där dom uppskattar dig för du e grym på jobb!deras förlust!!kram på re!

2008-04-24 @ 23:04:13
Postat av: Christin

Gabba; Heeej gumman! Neee.. vet inte alls vad jag ska göra nu, men det löser sig. Som du skriver... nu drar vi till Thai...ska vila å må bra bara... och tar det där med jobb när jag kommer hem. Kanske låter oansvarigt, men finns ändå inget jag kan göra nu så =) Men det här va verkligen det bästa jag kunde göra, EXAKT... BARA deras förlust! Vi hörs av å pratar mer! Kraaam!

2008-04-24 @ 23:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0