En dag kvar...

....sen sitter vi på planet som, förhoppningsvis hehe..ska ta oss till Thailand.

Annars har det varit ganska jobbiga dagar.. dom senaste som har varit... mycket som går runt i ens huvud nu, men ska försöka lämna allt borta i thailand sen... och kommer hem med ny energi, som en ny människa =)

Igår va jag bara hemma.. Va med lillebror på stan ett tag å kikade.. sen köpte vi med oss fika å mat å gick hem. Patriks mamma va här å hälsade på också.

Men idag har jag haft en heldag på stan med min kära mamma =) !! Det har varit jätte kul å sååå mysigt! Synd att hon inte kunde stanna längre... och att jag va så trött bara. Annars brukar det va ganska bra go i mig när jag knallar runt på stan.

Mötte henne kl 11 vid vaksala torg, och där va det ju marknad/loppis. Och mamma är ju GALEN i sånt.. så självklart gick vi ju dit och kollade.. =) mycke folk, och såå mycke krimskrams.. "Jo men här kan man fynda massor.." haha, mamma är så söt... jag va tvungen å ta kort på henne me när hon sprang runt där, hihi




Sen har vi gått runt i massa butiker och kollat. Gick och tog en lunch.. på WAYNE'S idag igen... haha.. åt samma som alltid, fetaost fuccatia =) Mums. Det jag hittade mest idag som jag kände att jag mer än gärna hade velat handla, om det inte hade varit för resan imorrn... så var det klänningar! En blommig klänning på Gina.. Den påminner om en som jag hade med i ett inlägg från HM förut. Jättefin iaf. Sen fanns det en ljusrosa i spets med rosenmönster på.. också fin från Gina.. Jaa.. hittade MASSA klänningar.. just ja, fanns en suuuper fin vit tubklänning på gina me =( tänk om man kunde få ta studenten i år, finns HUR mycke som helst att ha på sig. Det fanns det ju inte för 4 år sen kan jag ju säga =P En annan liten pärla hittade jag på MQ.. vit tub med svart band o rosett i midjan. underbar. *suckar* FAAAN.. om det inte finns massa fint där nere i Thai asså =P

Men mest gick vi bara och kikade.. och provade lite å så.. jaa... bara hade det bra =)

Mamma provade brills me, hahaha.. snygging =)

Jaa... och sen vid tre tiden gick vi hem till oss och fikade. Drack kaffe och åt glass med varma hallon, så sjukt gott! Men det va bara en liten paus, för sen gick vi ner på stan igen. Haha.. gick i lite fler affärer, men sen va det dags för mamma att ta bussen hem. Så lämnade henne vid stationen och gick sen och handlade. Ska laga köttfärssås.... men va så hungrig så jag tog en subway på vägen =P såååå gott, har inte ätit de sen Mallis.. hehe -minnen-

Vet ni.. jag är så sjukt nöjd med min magväska =D *glaaa* kolla va snygg den är!

Köpte även det randiga linnet jag har på mig från H&M.. plus en vit kofta ( inte den på bilden ) från new yorker.
Christin är nöjd. =)

Och vet ni vad!!?
Jag skrev om ett par tanfärgade sandaler i ett tidigare inlägg i mars. Men jag köpte dom aldrig.. kostade 298kr då iaf på hm... tyckte dom va så himla fina. Men sen efter att jag såg dom när dom precis hade kommit in, så har jag inte sett dom någe mer. Men idag så fann jag dom igen, hängde där bland skorna MEN var nedsatt till 98 kr! Yeeaayy! Så då slog ja till på en gång, och är så glad för dom nu =) Hihi.. kolla visst är dom fina?

image449



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0