Go kväll !

Tjena mors!!

Tisdag bara... blää.... och lika lugnt på jobbet ( i restaurangen ) som igår. Dagarna går så sakta.. *suckar* men man blir lite gladare när stammisarna påminner en om att det bara är några dagar kvar tills man åker =)

5 DAGAR FÖR Å VA EXAKT =) =)

Idag fick jag höra också av en gäst att  "du är verkligen så himla snäll, vet du det?"  Ååhh... du blir man glad! Men det finns dom som man märker tycker om en, så det är kul. Man behöver höra det ibland... för oftast känns det som att folk INTE gillar en... Lite tråkigt. För jag försöker verkligen. Men ibland kommer det gäster som har en dålig inställning redan innan dom kommer till mig... så det spelar ingen roll vad jag gör. Och tyvärr kan inte jag hålla masken då alla gånger... men varför ska jag?? Ingen har rätt till att vara otrevlig å trycka ner någon annan... Hmm.. jaja..

Jag är duktig på att prata jobb här tror ja... men behöver skriva av mig, hehe.

Efter jobbet gick jag och hämtade ut mitt H&M paket!! wiihoo =P MEN det fanns en sak som gjorde så att jag VÄNTADE med att öppna det.. hahaha... gissa....??? joooooo....

ETT NYTT ONE TREE HILL AVSNITT SÅKLART =D         

Så jag och Theo faktiskt ( han satt i mitt knä framför datorn å kollade in i skärmen dom först 10 min ) haha, så söt... jo så vi kollade på det iallafall det första vi gjorde när jag kom hem. Och det va mycke bättre än förra avsittet.. men ändå inte superbra som det kan va =) nu måste dom komma med nån grym händelse tycker ja, hehe.
 
Åhh.... min pojkvän läser aldrig min blogg så, va bara tvungen å lägga ut den här... han e ju sååå läcker, haha!!

yammiieee.....                   image429


Jahaaaa ja... sen efter det iaf så öppnade jag paketet... Och blev överaskad, ALLA linnen jag beställde låg där i.. trodde bara hälften skulle hinna komma innan resan.. =) Och bäst av allt.. alla passade utmärkt! tihi



Och nu då.... har jag suttit och ändrat min mail adress på alla sidor jag är medlem på... har nämligen skapat en ny mail.. den gamla va så lång å svår.. jobbig. Så nu blir det lite tv kanske, en kopp te... sen ska jag å min bäbis gå å sova.. =) Theo alltså. Han e ju bra lustig... antingen är det för att det är nybäddat ELLER så gör han det för å jävlas baaaara för att det är vita lakan... men han sover i sängen nu helt plötsligt. MASSA KATTHÅR... blääää..

men han e sötis ändåå 




förutom tsunami så är jag rädd för EN sak i thailand... och det är dom här äckliga varelserna... MURÄNAN!!

    GAAAAHH!!                             ser jag en sån... då dör jag.


Kommentarer
Postat av: k

fan då dör vi ihop gumman.. haha..

2008-04-23 @ 19:51:27
Postat av: Christin

hahahaha!! vi får hålla ihop och besegra dom tillsammans då! =P *ryser* visst är dom för vidriga...

2008-04-24 @ 00:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0