Heeej dååå!!! *vinkar*

Nu är det nog sista gången jag skriver innan vi åker.. Är ungefär 4 timmar kvar innan det bär av till Arlanda. Wiieee.. resfebern börjar komma lite nu.. =)

Fick mess från Karro och Thomas. Resan hade gått jätte bra ner... men Karros fötter, stackarn, hade svällt upp massa och hon hade ont i dom. Hoppas det går över snabbt. Dom bor på ett hotell som ligger på gatan brevid vårat guesthouse. Och det är tydligen JÄTTE varmt där nere, och strålande sol =D så hoppas hoppas det håller i.

Åååhhh.... kommer sakna min lille bäääbiis ju =( hoppas han inte är allt för sur när man kommer hem, haha, han brukar nämligen va det efter att man har varit borta ett tag...





image451image452
                                           image453


Men alla nära och kära jag känner, ha det nu så jätte bra här hemma. Va rädda om er, så ska jag uppdatera så ofta jag kan där borta. Massa massa LOVE till er från mig!! Ni betyder allt för mig och är helt enkelt BÄST!

PUSS PUSS CHRISTIN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0