Lördaaaag!!

Gomorron!!

SItter nu å äter lite frulle... fil å flingor.. å kaffe =) Ska hoppa in i duschen snart.... å sen träffa Tove å daniel!! Nu har både min magväska och min korsett blvit shippade.. wiihoo..!! så snart är dom här... och nelly shortsen dyker väl upp i början på nästa vecka.. ÄLSKAR å få paket! hihii..

Gaaaah... jag orkar inte vänta längre! Vill åka till Thailand NUU!! Till värmen... få bli lite brun =)  Fan bara att det ska va så långt emellan BKK och Phuket.. =/ för jag vill verkligen till Bangkok... Har hört att weekend marknaden där ska va GRYM! Så ska verkligen tjata till mig att få åka dit fre kväll-sön eller nåt... Så hänga i phuket - similan - övriga öar första veckan... och sen koh tao kanske andra veckan... ?? Tycker ja låter bra... men men... vi får se. Tror inte jag kan planera resan mer än vad jag har gjort nu i mitt lilla huvud. Man får nog ta det som det kommer.. men det kommer bli bra iaf! de vet jag! Yeeesh!!

nej men nu måste jag göra mig i ordning.. ha en bra daa!!

Kommentarer
Postat av: Sonja

lördaagar är bäst :D

2008-04-05 @ 11:37:09
URL: http://sonjat.blogg.se
Postat av: lisa

Ha en bra dag! :)

2008-04-05 @ 11:40:45
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Christin

Tack desamma!! njut av det härliga vårvädret!

2008-04-05 @ 16:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0