Lördag natt

Tjoho!!

Då va den lördagen i princip slut. Efter att jag skrev här så... haha.. städade jag =P såklart! men skönt när de är gjort. bejbi tvättade sen så jag slapp de iaf. Gick ner på stan sen å träffa Karro.... Vi gick först till kicks och där köpte jag solskyddsfaktorn som jag kikat på tidigare! Roc hette märket! Hoppas den är bra nu bara... men den värkar vara de iaf =) så den köpte jag, 30 faktiskt. Lika bra, vill INTE bränna mig det första jag gör.. haha... shit, har alltid annars haft typ en 6a eller nåt.. max 8. Jaja... köpte Loreals spray för barn 25 till kroppen också. Saknar bara en bra after sun nu men det köper jag nog där nere =)

image398

Sen gick vi till apoteket. Där handlade vi också lite krims krams till resan. jag köpte resorb, vätskeersättning, asolsprit till myggbetten som jag garanterat kommer få där nere, eehm... tabletter till magen ifall den börjar strejka, aah ni fattar =P hm... mer då..? nytt munskölj.. hm, ja de va nog allt!

Sen gick vi till Cupido och åt lite mat å fikade. Jaa.. å sen hem hit. Karro köpte massa godis som vi sen tryckte i oss under kvällen.. =) Vi kom på också att det är jätte härlig eftermiddags sol på våran balkong, så där tog vi en kaffe me, härligt! Dock första våren utan cigg.. hehe... men de e bra de! *tummen upp*

Och vill ni veta en sak... haha det är så kompiskt, för jag har sån otur... men jag tror jag har fått nån öraninflamation eller nåt skit...! Jag har JÄTTE ont i örat å det går ner i halsen me.. =( =( faan... orkar inte mer nu. Får se hur det känns imorrn, om det blivit bättre. Shit, ni måste ju tro att jag e hypokondriker.. =P

Jaaa.. å nu då. Sitter själv.. har hittat på en film som jag ska titta på, eller ja.. skulle titta på... men de får nog bli imorrn =) "Step up 2"



Jag vill ha en fin vårjacka nu.... =( jag va in på H&M innan jag träffa karro idag. Först å främst kollade jag inte så noga på allt nu, eftersom jag inte ska handla, hehe... men såg ett jätte fint långt tunt linne som va vitt / marinblå randigt.. plus ett par likadant randiga tygskor som jag gärna hade lagt till i min garderob =D Plus att jag såg en fin kavaj som verkade lite intressant, tror den kosta runt 300kr... fanns marinblå, svart, beige å vit. Funderade på den blåa faktiskt... men de e ju så svårt å matcha till allt.. aja, vi får se.

Nu åker ju vi om en vecka.... Jiiiippiii =D =D Och så kommer vi hem den 13 maj.... frågan är om man kommer behöva en jacka ens??

Detta blev långt nu... skriver mer imorgon! Sov gott, hoppas ni har haft en bra helg!

-Harmony-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0