Lördag!

Satt vid datorn hela kvällen igår, men orkade ändå inte skriva nåt =) Faan... har vänt på mina sovvanor igen nu.. sitter uppe till kl 3 iblan 4 om nätterna.. och sover sen aslänge på dan. Skit =P aja... ska försöka gå upp tidigt imorrn, så man vänder tillbaka. Som sagt, igår va jag bara hemma efter jobbet. Köpte med mig ostbågar OCH godis hem, hehe.. mums! =)

Beställde lite grejer från HM oxå... ooops... men de va också till resan! ( haha, känns som att det börjar bli min ursäkt) Nej men faktiskt, om det är nåt ja inte har så är det just shorts och linnen. Och nu beställde jag några linnen.. Kan ju inte släpa med mig massa klänningar till Thailand sen ju.. de ska va så litet å så lätt som möjligt så det inte tar nån plats å blir jobbigt å bära.

paket ett kommer innan resan..


paket två kommer förhoppningsvis innan resan...


Och det här linnet ville jag så gärna ha MEN tog ju slut på en gång så klart =)

image383

Sådär ja... då va det köpstopp för mig... Nu ska jag bara handla nån bra solskyddsfaktor, som inte gör huden fet å äcklig.. ingen me massa olja vill jag ha, utan bara härligt fukt!! =D Nån som vet nån bra??

Vaccination blir det nog ingen för mig... är det dumt kanske.. ? men va fan... dom har bara dropp in, och jag vill inte ta ledigt en hel dag för å ta en spruta... För jag har inte ett sånt jobb där jag bara kan gå iväg en stund å komma tillbaka sen. Måste finnas nån på alla stationer, å då måste dom ta in ytterligare en person för bara den tiden jag e borta.. =( Iofs så får dom ju göra de egentligen men... aja vi får se.

Idag ska jag förmodligen åka till Gimo och hälsa på M. Han stackarn har ju gipsat hela benet.. och kommer nog ha det så ett tag. Sån jäkla otur... men ändå sån jävla tur. Du skrämde skiten ur mig när du ringde från sjukhuset.. Iaf så åker jag nog dit.. åsså blir de kanske å glo på nån film eller nåt!

Men vi hörs kanske senare ikväll! Talk later! Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0