Lördag

Hejsan hejsan!!

Idag är det lördag... vart är den fina strålande vårsolen som jag beställde till idag??? =(

Faan.. jaja.. får väl gå ändå då? hehe... lika bra att de e kallt.. för jag har ändå ingen vårjacka att ha på mig!! *buhuuu* Ska ner på stan snart... tänkt att jag ska träffa K å handla lite småsaker inför resan =) solskydd å sånt. Wiiihooo! Inte långt kvar nu tills vi åker.. en vecka bara!

Igår va jag hemma me K å Bebben i Slavsta =) Vi satt bara å dega å typ gnällde å klagade på allt vi kunde komma på typ.. skönt å göra de ibland.. hehe... Sen åkte jag hem vid tolv tiden. Båda va så himla trötta efter jobb å slit... sen när jag kom hem tryckte jag i mig lite godis som P köpte på ålandsbåten.. insåg att det bara va skit på tv så jag gick å la mig. Och vaknade idag vid 10.30.  Skulle behöva städa... men hur kul e det å behöva göra det så fort mam är ledig!! Hm.. nee.. räcker med att vi ska tvätta idag =)

men jag skriver lite mer senare... vet inte vad man ska hitta på ikväll... någe förslag?? =)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0