Måndag

Överlevde dan på jobbet =) men de va KNAPPT asså... hehe... det va ingenting å göra..!! usch va tiden gick sakta...

Haha.. försvov mig imorse också. Men kom ändå i tid till jobbet... vaknade 25 minuter innan jag började! = de ni!! inte dåligt va... haha..


Annars har jag inge roligt å berätta.. =( tråkigt va... inte för att jag brukar ha massa intressanta saker å komma me, men u har jag ingenting... inte ens nåt ointressant. =P

JO förresten... ni får ju inte missa att det är ett nytt OTH avsnitt idag!! Eller ja, det utspelar sig i usa idag, så det finns nog hos oss imorrn förhopppningsvis.. Jiiihooo =D har längtat som fan.. <3

2 söta blommiga klänningar till den som vill beställa.. jag själv kan ju inte så *GRÅTER*
Nej men dom e väldigt fina.... inte fel å ha i sommar till ett bar bruna sommarben =)

www.forever21.com



        image392

"Stundens ingivelse" Det va det Engla föll offer för.... ödet? slumpen..?.. otur..? kalla det vad ni vill, men de va precis va det va när Engla bestämde sig för att för första gången cykla hem själv. Exakt vid den tidpunkten då den oskyldiga lilla flickan sätter sig på sin cykel, sätts en annan människas liv i rörelse... åt precis samma håll... vid samma klockslag.. Hans sjuka sinne kommer ifatt henne, och där tog ett liv, som precis börjat, slut. Allt pga ett djur.. ett odjur som föll för stundens ingivelse. Skulle de va ett försvar?!!

Det är rent ut sagt förjävligt... va denna värld är orättvis, inte bara idag... utan såå många gånger. FÖR många gånger..

-Frid-

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman ville bara säga att av alla bloggar jag följer e du den ENDA som har skrivit något om Engla..tycker även jag att det e sjukt o helt hemskt.
fattar inte att det inte e mer folk som skriver om det..kram på dej

2008-04-14 @ 22:15:16
Postat av: carolina

Verkligen! Men man kan ju alltid drömma lite, eller hur ;)

2008-04-14 @ 23:10:46
URL: http://carolaina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0