Måndag

Fasen också, jag glömde heeelt bort å köpa Sofis mode idag =P Glömde helt bort de.. jaja.. inte hela världen men, hade varit najs tidsfördriv nu när man e själv. Patrik jobbar natt... =(

image427

Idag va det, för min del, lugnt på jobbet.. men dom ute i salladsbaren.. stackars stackars va dom fick slita. Men vadå.. under vintern är det ju jag som gör det när folk äter inne i restaurangen... och nu är de som som får att göra sommartid. Inte mitt fel.. men jag får iallafall dåligt samvete när dom stackarna jobbar sönder sig å jag har knapt nånting å göra. Aja.. Blir faktiskt jobbigt för mig me, även fast dom inte tror de... för jag får vara själv i restaurangen. Och så länge jag har kö i kassan så kan inte kag göra nånting annat än å hjälpa dom. MEN medans så ska jag hämta ut saker till salladen, ordna med växel, servera maten, servera sallader, fylla på bröd å sånt som tar slut... plocka borden, torka borden.. och det GÅR INTE att göra allt det på samma gång. Så det spelar ingen roll om jag har 20 personer eller 100 personer inne i restaurangen.. Ok.. nog om detta =) Ni ska veta att det är sjukt jobbigt, jag tänker på mitt jobb DYGNET RUNT.. "blev det rätt i kassan?, stängde jag av där?, fixade jag det?, varför blev det fel?, varför blev hon arg?, ååh vad det gjorde mig sur...? m.m...)

I alla fall... nu försöker jag bara ta hand om mig själv resten av kvällen.. Har ätit resterna av tacosen som vi åt igår. Just ja.... haha.. blev ingen bio igår heller... =P Blev så sugen på taco så vi gick å handlade saker till de istället =) Åh det va såååå gott.. Sen kollade vi på "Shutter" den va sådär..

Horror....

Jaaa.... och så har jag tagit fram ost å kex och vindruvor... baaaara till mig =)

image424

Och idag fick jag massa besök!! Dom som gjorde mig glad va min storebror som kikade förbi på mit jobb =D Är så stolt över att han ska bli pappa, hihii. Jag längtar verkligen.. Och sen kom min lillebror... som jaa... jag vet inte vad jag ska säga.. *ler* Hoppas att vad som än sker blir bra iaf =)

Det som kom på besök och gjorde mig mindre glad va en dubbel räkning från facket, alltså 2 Månadsavgifter... och en räkning från H&M som jag inte hade en aning om... oooops.. så kan de gå! Förjävligt... Nu innan resan... =( Aja... sånt e livet.

Sov gott sen... 7 dagar kvar nu... wiihoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0