Sååå jäkla nice!!

Shit vilken skön dag jag har haft idag, hihihi... första dan från jobbet å det känns såååå bra! =) Jag kände sån energi när jag vaknade idag, så direkt satte jag mig vid datorn å började skriva nytt CV. Meen... efter ett tag tog det stopp... så då la jag det åt sidan och satte mig ist i solen ute på balkongen i bikini ( för det va verkligen så varmt) och lyssnade på musik. ( Theo låg i sängen å dega som vanligt, hehe...) Haha... Patrik kom ut och sprutade matolja på min mage, men det hjälpte fan inte =P tur att vi ska till Thai ändå.. hihi... men fick lite färg uppe på bröstet iaf!

      
Ser varmt å skönt ut va?? Det va det också... Wiiee!

Sen kom lillebror över... vi satt och tjatade lite på balkongen.. men sen gick vi till Pinoccio och åt pizza! ÅÅhh... invigde mina favvo-jeans shorts för i år =D och tog oskulden på mina vita tygskor från victorias secret, haha!! Älskar vår!

      

Sen mötte vi upp Karro.. lillebror åkte hem.. Och jag å karro gick och åt fetaost foccatia (hur de nu stavas) på waynes coffee =D MMmmm... den e så jäkla goo! Sen hängde jag me Karro för hon skulle vaccinera sig, men nu blev de inte så iaf.. för dom hade inte det vaccinet hon skulle ha hemma, ööh.. bra..*?*

Jag väntar på Karro.... lalala....  

Efter det så åkte vi hem till lilla Sara.. och satt där ett tag å drack kaffe och hörde om alla bravader från deras resa till teneriffa =) Sen vid 22-tiden åkte vi där ifrån... karro hem å jag mötte upp lillebror igen. Så nu e vi hemma och ska kolla på film.

Imorrn måste jag gå till jobbet.. bläää... men det ör bara imorrn, sen behöver jag aldrig mer gå dit igen om jag inte vill.. hehe.. Tänkte även försöka hinna lämna ut lite jobbansökningar, skulle ju va bra innan vi åkte.

Sov gott nu så hörs vi imorrn!! Kram kram!
  Matchande hårband och linne från forever21... väldigt sött tycker jag! Blommigt å somrigt!

Kommentarer
Postat av: Frida

wow, vilka snygga shorts!! Var har du köpt dom?!

2008-04-25 @ 09:05:02
URL: http://fridz.blogg.se
Postat av: Christin

Thaaanks =D köpte dom på Hm:s herravdelning för 2 år sen ( eller 3 år sen ) kommer inte ihåg.. =) va meningen att Patrik skulle köpa dom men dom fanns inte i hans storlek.. haha.. så provade jag dom å blev in love! =D

2008-04-25 @ 10:05:17
Postat av: Frida

hur snygga som helst alltså!! jag vill ha!!!

2008-04-25 @ 10:17:38
URL: http://fridz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0