sista inlägget

innan det är sovdags =)

Pratade med min lilla snoris idag, hon kommer hem från Riffa om mindre än en vecka..! Det är helt sjukt hur fort tiden har gått...! men ändå inte. Tänk att det är 6 månader sen första snön kom!! Gaaah.. nu lät det som en evighet, shit har vi stått ut med vinter så länge redan =)

Haha.. kolla va jag hittade.. lite rund om fötterna är man nog, men hääärliga minnen från våra esco torsdagar!

image369
haha... jag ser iofs pruttfull ut *asg* aja.. det är över ett år sen dessutom så.. =P annars va det ju oftast du som va de... hiiihi..


Hittade den här jackan på halens.se.... Har totalt missat den! Tycker den ser jätte fin ut, jag som har haft såna problem me å hitta en skinnjacka som passat... Nån som har den här som kan ge lite info om hur den ser ut å sitter IRL?? =D



Söt liten klänning avslutar jag med ikväll.. tror ja hitta den på forever... *?*         Aja.. den e fin iaf =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0