Söndag

Tjingeling!

nu har helgen gått sådär fort igen... vafaan... vart tog den vägen..? =/ I fredags.. jaa.. va gjorde jag då? *funderar* Joo... jag va ju hemma hos min bror. Det skrev jag ju....  Sen på lördagen så blev det så att Tove å Daniell kom in till uppsala! =) jätte jätte kul!! så himla sällan man ses.. å umgås liksom! Skit glad iaf över att få träffa min skrutta!

Vi möttes upp på stan... jätte fint vårväder! Gick och åt lunch på O Learys.. Patrik jobbade där nämligen. Åt en Larry bird med sallad å drack en cider, mumma!

Sen gick vi hem hit till oss och drack kaffe. Och efter ett tag så gick dom hem till sitt... å jag satt här hemma å degade å gjorde inte mycke.

Sen vid åtta tiden.. halv nio.. så möttes vi upp igen på stora torget, och gick till Santorini. Va ju tvungen att prova deras sovlaki.. ( men ledsen alltså... den va sjukt god, men slår inte min favorit ) Men den får en 4/5. hehe.. men Aspentos e en klar 5:a. =)

sen va vi dömätta.. jag va tvungen å knäppa upp mina byxor.. hahaha.. Och då hade jag inte ens fått i mig min cider som jag beställde till maten. Päron cider är jävligt gott.. men en sån 50 cl flaska e för mycke asså.

Och efter en liten stund beställde vi in Mojitos av kalle, han gör dom bästa! Tog en blåbärsmojito.. stört god =D

Jaa... och efter den så knata vi där ifrån.. Tove å daniel va ju uppe me tuppen så dom va ganska trött. Så vi skiljdes åt.. och jag gick till o learys, för där satt patrik. Satt med dom ett tag där.. sen gick vi några stycken till terassen. Men vet inte varför, tycker inte de e så roligt där. Men men... tog en drink å sen vipps så va klockan tre. Och vi gck hem. Somnade som en stock! va så himla trött.. så idag sov jag till klockan 11.30... HIHI.. men de va skönt

Och idag har jag inte gjort så mycke... såna där söndags saker =D Städat å grejat å beställt pizza, hehe, hemköring såklart! Patrik jobbar å jag e själv.. trökigt. va ska man göra nu då?

Tjaaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0