Söndag

Hallåå!

hoppas allt är bra med alla där ute! Att ni har haft en trevlig helg..! inte är för bakfulla.. eller fulla med ångest, hehe. Brukar va så för de flesta.... Och ni som inte har vait ute å flängt, njut idag av att slippa bakfylla å ångest  =) och hoppas ni är ordentligt utvilade... att ni har tagit hand om er själva under helgen å bara varit å mått bra..!

Jag är en av dom som slipper bakfylla.. hihi.. Har bara tagit det lugnt. Jobbat idag. Så igår åkte jag ju ut till Gimo och sov där. Sen åkte jag direkt till jobbet idag.. Jag å micke kollade på 3 filmer, haha.. och åt massa fruktsallad! Eller ja... om jag ska erkänna så åt micke en tallrik.. och jag resten, en hel skål assåå.. haha..  Jag gillar frukt. MEN sen efter ett tag blev jag ist sugen på chips... oohh.. jaa. jag var tvungen å gå å handla de =P sour cream & onion + samma dipp, sååå sjuuukt gott..!! Jaa.. gillar de me då... så de vräkte vi i oss me... Men där fick jag hjälp iaf, hehehe.

Lugnt idag på jobbet... soft å jobba söndagar. Får se om jag tar tar ut en ledig dag i veckan. eller kör på som vanligt..? Har ju varit sjuk så en dag extra skulle ju inte skada...

Nu sitter ja hemma å dricker kaffe. Patrik kolla på fotboll.. ska åka å jobba natt snart. Och jag blir sjäääälv =(

Men ha nu en riktigt skän söndag, njut sista timmarna innan de  e jobb igen.. bläääää =P

Kraam kraam från mig!!

PS. Jeppe å hans tjej va in idag på jobbet me sin nyfödda lilla IDA!! SÅÅÅÅ himla söt... *pussa massa*

Kommentarer
Postat av: Frida

prova sourcream&pepper-chipsen!!! MUMS!

2008-04-13 @ 20:48:28
URL: http://fridz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0