Step up 2

kollade på filmen idag... den va jätte jätte bra!! Faaan tänk om man kunde dansa sådär va.. =) ååhhh..

Så den rekomenderar jag å kika på, dock en typisk tjejfilm, med en snygg kille att dreggla över och en snygg tjej att störa sig på.. haha..




Jag har hittat lite utemöbler som jag skulle vilja ha på balkongen! =) Eller ja.... bordet å stolarna tror jag är for stora tyvärr... visst, vi har stor balkong. men den e mer lång å smal... så tror det skulle bli trångt! Men annars skulle jag vilja ha den men två stolar å ett bord + hjul... skit fint skulle de va, och passa bra. MEN då får man ju bara sittplats till 2 personer... skulle ju va trevligt om man kunde sitta 4 st iaf.. =( Såå... jag funderar på att bara köpa dynorna, och sen se om man kan hitta andra stolar å annat bord... som inte tar lika mycke plats! Men visst e dom snygga =)




Vad tycker ni om den här kavajen då?? Jag tycker den ser cool ut... men är ju från Haléns, och jag vågar inte testa där igen så, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0