Thailand!!

Guuu va underbart det ar!!! Vi ar antligen har! =) Och det ar verkligen varmt, haha.. men harligt!!


Flyg och allt gick bra.... traffade pa nagra uppsala bor faktiskt som ocksa skulle aka. Ehm.. jaa,.., planet va hyffsat i tid men fy vilket daligt plan!! Vill inte va gnallig.. men det va liten ( 2 saten, 3 saten, 2 saten ) och gammalt. Daliga stolar och sa.. men men.. bara bita ihop. At knappt nanting.. va inge go mat =P Sen somnade jag faktiskt. Kopte sant nattkitt sa da somna jag snabbt. Patrik satt full och kollade pa film, men vaknade over att han snarkade, hahaha.. sa han somnade me sen =) och vi ( i alla fall jag ) sov nastan hela flygresan... Perfekt!

jaha... gu, jag vet inte vart jag ska borja, hehe. Pa flygplatsen tog vi en mini buss.. som man delar 10 st. Kosta 360bath, ca 80kr. Men den tog ganska lang tid, och sjalvklart skulle vi av sist. Men nar vi kom fram och hittat varat guesthouse, sa satt thomas och karro har och vantade. Haha.. kandes helt stort att vi alla helt plotsligt va har.

varat guesthouse ar jatte mysigt! Super bra verkligen..nytt  och frasht!. Vi har kylskap och safetybox och allt som vi va beredda pa att inte ha, haha.... just att det va ett guesthouse sa trodde man ju att det skulle va lite enklare. Personalen ar urgullig =) sitter nu nere i receptionen och ater frukost. Rostmacka, juice, kaffe, youghurt, farsk frukt... 100bath ( ca 20kr ) ett minus bara ar att det ligger brevid en klubb, sa lite ovasen nar man ska sova =(

Patrik ligger och sover, sjalv vaknade jag klockan 8. Perfekt ju.. hoppas det haller i sig me =P

Igar va vi ute och kollade runt lite... handlade 2 saronger, patrik kopte lite kalsonger och t-shirts, eftersom vi inte har med oss sa mycke, Har kollat pa resvaskor for att jamfora priserna lite.. fick ner en till 1000bath, vilket ar ca 200kr. Sa det loser sig alldeles utmarkt =)

OOhhh... vantar pa att patrik ska vakna, vill ner till stranden! Men det ar mulet nu... det VA sol nar jag vaknade men den forsvann... lika bra kanske, annars for varmt.

Manniskorna har ar jatte trevliga.. men jag tycker fan att dom ar for mycke ibland! I buikerna ialla fall.. man hinner knappt komma in sa ar dom dar och tjatar och pekar. Star liksom och hanger over axeln nar man tittar, lite jobbigt.
Och en annan sak, det luktar sa jakla illa overallt!! men man kanske vanjer sig.. =) far ju se om vi blir kvar har eller inte.

Nu har ni fatt lite uppdatering har ifran iallafall! Skriver mer snart igen!! Skot om er dar hemma!!

MASSA MASSA KRAMAR CHRISTIN!!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha visst luktar det typ prutt, bajs, avföring överallt?!

2008-04-29 @ 06:26:37
URL: http://fridz.blogg.se
Postat av: gabba

lova att uppdatera!!!ta hand om er!

2008-04-29 @ 12:31:46
Postat av: Malin

Skönt att allt är bra än så länge. Va hos frissan idag, gick faktiskt till Malin jag också. Hon e duktigt, fast hon vart inte nöjd så jag ska komma tillbaka på måndag. Jag skulle göra blonda slingor, så hon började bleka mitt hår. Sedan skulle jag vänta 30 min så hon och ALLa andra i personalen gick ut. Sedan efter ca 20 min, kände f-n va det bränns i håret, hmm ingen att fråga om det verkligen ska vara så här. Känner att det vart varmare och varmare. Känner på håret det är stek hett. Sedan kommer hon tar av plasthyttan som manhar på skallen och det orda grant ryker om håret. OJ, sa hon. Det finns några få som kan få en kemisk reaktion(beror på vilken schampoo man hade använt), den fick jag, fy fan trodde håretskulle börja brinna, sant.
Fortsätt och ha det bra.

2008-04-29 @ 20:08:29
Postat av: christin

Frida, jaaaa det luktar skit! hahaha.. och jag har fan inte blivit van an... blaaa.. fattar inte att dom kan ha det sahar varje dag =P

2008-05-03 @ 05:48:20
Postat av: christin

Malin, heeej gumman!! Men guuu, hur ar det med din harbotten nu? haha.. fy, jag skulle bli livradd!! =) men haret, blev det helt forstort eller..? Kan reaktionen haft med att gora att du va gravid kanske? Hur mar ni da?? Hur mar bebben! Den far inte komma innan jag har kommit hem, hehe. Karros har borjat rora pa sig massor nu! sa att vi kan kanna med.. sa underbart! Fast hon tycker det ar lite obehagligt.. hon blir latt illamaende.. Men hon kampar pa bra anda har nere i varmen! =) nu ska vi ga och bada! Halsa bror, kraaam!

2008-05-03 @ 06:24:05
Postat av: Malin

Nejdå så hemskt vart det ändå inte, det kunde ha blivit värre, typ tappat allt hår eller något. Ska tillbaka på måndag så ska fixa håret. Jag skulle hälsa från Malin också att vad du än gör så klipp dig INTE i thailand. Vi alla mår bra, usch bara ca 4 veckor kvar, lite läskigt. Den rör sig som aldrig för, om hon mår illa av rörelerna nu så kommer hon nog att spy senare när det har sitt vattengympa pass om några veckor. Det är inte kul, det är mer obehagligt, känns nästan ända upp i halsen. Hälsa alla andra där nere.

2008-05-03 @ 19:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0