Tiiisdaaaag

... å de går såååå långsaaaamt! =)

Helt dött idag me ju på jobbet!! *suckar*  Men är ändå helt slut... Hände en lite komisk incident på jobbet idag faktiskt. Hehe.. nej fy va taskig jag är.. men de va en gubbe som blev utslängd av tre vakter. Han va ett fyllo/knarkare.. precis muckat.. och så kom han in å börja äta folks rester.. Va ju tvungen å säga åt honom, men när han inte lyssna... sorry! Så då åkte han ut.. men när vakterna försökte få ut honom från gallerian skrek han helt panikslagen "POLIS POLIS, DOM MISSHANDLAR MIG! POLIS" hahaa... de va de som va lite roligt... =P men han va ju inte helt frisk så..

13 dagar kvar nu till värmen.. va in på kicks idag å kolla solskyddsfaktor, och det fanns EN som tydligen skulle va bra för ansiktet. Just att den inte skulle täppa till porer å va fet å så... 150kr kosta den visserligen.. men den blir det iaf. Nu kommer jag faktiskt inte ihåg märket.. men skriver de sen, så kanske de finns nån som provat den å kan säga om den e bra eller ej.

För kroppen e jag inte lika kräsen... då funkar ju nivea eller nåt. Men hon sa att L' Oréals spray solskydd va bra..

Kollade på nya oth nyss... blev lite besviken... inte så bra som jag förväntat mig ju! Gått å väntat länge, åsså visar det sig att man inte väntat på nåt spec.. =( för de va det inte.. tyvärr... inge speciellt alls. Långtråkigt.. synd. Nu förväntar jag mig någe riktigt bra ju i nästa avsnitt bara för de.

Blir inte mer än såhär idag... ha en fortsatt mysig kväll !!

*massa kramar*

Idag går en hälsning till min pappa... beundrar dig för att du inte slutar kämpa.. Dom ska va tacksamma! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0