Tisdag, och en dag närmre Thailand =)

Hallåå alla!!

Bloggen har varit stängd ett tag... därför har jag inte skrivit på några dar =)

Men sen i lördags så har väl detta hänt;

Lördag dag.. städade och gick och handlade. Lillebror kom förbi och fikade. Sen på eftermiddan kom mamma å tommy, och vi fikade också =) Så kul när dom kommer å hälsar på... blir ju inte så ofta tyvärr.. Sen på kvöllen gick jag å Karro ut å käkade. Vi åt på Aspentos i salabacke... dom har (förlåt till mina egna chefer) haha... men dom har den godaste grekiska och turkiska maten i hela uppsala, och absolut den godaste sovlakin jag har ätit!! Bästa personalen me.. iallafall grabbarna =D image331 

Så det va jätte trevligt... sen vid halv tolv så åkte vi hem.. Patrik va ute å flängde lite så jag satt hemma å bara tog det lugnt. Sen när han kom hem, en timme tidigare eftersom man ställde om klockan... hihiiii... så åt vi lite mat (mat igen då) haha.. men de e gott me mat! =P

Sen på söndagen så vakna jag ganska sent... =/ och satt bara framför datorn å dega... surfa på Thailands sidor.. vilket har blivit populärare än shoppingsidorna faktiskt, haha =)=) måste ju hålla mig nu å spara till resan! Men har faktiskt shoppat tre små saker... men det är till resan så.. det räknas inte =P Ett par svart och ett par vita shorts från nelly.se och så min omtalade magväska! *skrattar* Bäst ju! Grym å ha sen på marknaden ju... snygg me tycker jag (kite turistit dock, hehe)

     

Har även returnerat båda klänningarna till AA i tyskland nu... och så beställde jag ett nytt fodral från nelly... en storlek större då =) så hoppas den blir bra..



Jaaa... sen i söndags va jag hem till patriks mamma på kvällen å fikade lite.. sen va det bara hem å sussa.. För nu skulle jag jobba hel jobbvecka för första gången på 2 veckor.. =/  Oh ja, måndagen gick bra. Ganska så lugnt.. men man märkte att folk börjar köpa mer take away sallader nu...

Och idag då.... fy faaan säger jag bara! GABBA! Kom aldrig mer å jobba... för det blir alltid så SJUKT mycke å göra, varje gång du kommer! haha... Japp, så idag har vi slitit som djur.. första riktiga vårdagen, å det märktes..

Ska försöka somna tidigt ikväll... får se hur det går.. =) Thailands planeringen har ändrats lite.... Blir nog Phuket; kanske Kata eller nåt bara första nätterna... eller eventuellt Khao Lak. Sen ut till Similan... och sen nån/några av det andra öarna utanför Phuket... ska hitta dom finaste har jag bestämt =D Och OM vi hinner...så vill jag till Bangkok å shoppa.... eller till Koh Tao, ska va väldigt fint där...

Idag fyller våran vän Niklas 24 år.... Grattis på födelsedagen, vi tänker på dig... ♥

Sov gott allasammans!!
babaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0