tisdag..

...och tro det eller ej.. men jag är sjuk.. IGEN. =( Fast nu vet jag inte vad det är för fel... fick gå hem från jobbet... först trodde jag att det va magsjuka eller nåt sånt... mådde så jäkla illa, va nära att spy flera ggr. Men höll mig =P sen fick jag så himla ont i kroppen.... kunde knappt stå på benen.... och när jag kom hem kom huvudvärken.. Shit, så huvudvärk feber å illamående... va kan de va då???

När man googlar på dessa symtom så är det hjärnhinneinflamation som kommer upp.. kuul... men det hoppas jag verkligen att det inte är. Nu mår jag okej... har tagit 2 ipren.. så huvudvärken e lite mildare nu... Håller tummarna för att det ska försvinna till imorrn. Men imorrn blir jag hemma från jobbet... Förjävligt!!  har inte råd att va hemma, speciellt inte nu när vi ska åka på resan =(

Plus att , vet ni vad jag fick hem idag!? Min deklaration.... kul.. ska BETALA för första gången.. 1000 spänn! Jävla skit... allt går emot mig! =P

Fick iofs hem min söta magväska från asos... och mina vita shorts från nelly. Dessutom hämtade jag ut ett paket på lindex innan jag gick hem... ett par jätte söta seglar/ballerina skor.. men dom va för små. Ska prova en större storlek nästa gång jag jobbar (ligger ju mitt emot mitt jobb)


Hittade ett par andra skit häftiga skor igår.. på forever21. Tyckte de va så snyggt med det turkosa och det bruna tillsammans! =) *vill haaa* jävligt snygga faktiskt...

                             

K. & T. va på ultraljud idag... hihihi.. så nu har vi fått se det lilla liiiivet =D =D!! Och nu vet man vad det är för kön me, men det ska inte jag skvallra om här =) men åååhh.. så himla mysigt och häftigt! Och då har jag bara sett ett kort ;) måste varit heeelt underbart för er å få se er lilla krabat där inne *ler*


Nehe... sängen kallar. Krya på dig Christin! =) 

peace

 

Kommentarer
Postat av: k

hihi gumman :D

2008-04-09 @ 17:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0