torsdag natt

hej hej!

Skriver inte så mycke här nu.. blev av så sent, så jag skriver mer imorrn ist =) Hoppas att eran dag har varit bra! Min har varit sådär... hade det jätte lugnt på jobbet. Tiden gick sjukt sakta...

Sen jag kom hem har jag inte gjort någe spec.. kollat på so......dance ;) sen efterlyst å sen so....dance igen... och sen hoppade jag in i duschen för o va redo å klar till CSI Miami =D riktig tv-nörds-kväll me andra ord, hehe.

Jag beställde jackan iaf =) hoppas hoppas HOPPAS att den e fin!!

För jag vill ha den i VÅR! =) När den nu kommer... Trodde den va här juu... men försvann snabbare än den kom. Men uteserveringarna hann ploppa fram i Uppsala iaf, sååå mysigt! Den här dan va najs... *ler* Vårig....



Innan jag jag loggar och går å lägger mig vill jag bara skicka två varma hälsningar...

 En till min underbara mamma ♥  ♥  ♥ Och en till den lille som ligger hääär iii =D

                                             

Massa pussar å kramar å kärlek till er båda! //  Stintan / Faster.. hehe =)

Kommentarer
Postat av: karro

åh marianne är så gullig.. o så fin :)

2008-04-11 @ 16:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0