torsdag

Tjaba!!

Har precis ätit lite fisk som jag tog med mig hem från jobbet =) fisk me curry, äpplen å purjolök.. å ris.. asgott faktiskt! Och Theo älskade de! haha.. men de som förvånade mig va att de va inte fisken han vräkte i sig utan riset! så söööt.. =) Åsså ska jag äta pankisar lite senare, hihi. Gick lite tidigare från jobbet.. skönt faktiskt.. har haft så himla ont i kroppen. Sålt mycke sallad senaste dagarna.. =/

Fick paketet från nelly idag. Dom vita shortsen kommer ju inte som jag skrev... men om dom här svarta sitter bra så ska jag beställa såna vita istället. Har bara inte orkat provat kläderna än.. men ska göra de snart!

Nu har vi bokat hotellrum för de två första nätterna i Thailand.... eller ja, inte hotell.. men ett rum på 3rd street café guesthouse vid kata beach ungefär... ligger nästan i mitten av kata och karon. Men det ser helt okej.. betalar 500kr för oss två och båda nätterna.

image348

men jag ska prova kläderna nu å så... så skriver jag igen lite senare! Kram heeej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Christin! vi bodde också på kata första nätterna när vi åkte till thailand..lite avis =) vill också åka tillbax dit men har inte tid just nu när jag läser sista examenstermin! såg att du gillade aspentos..det är våran granne nästan..dom har ju super god mat där, blir nog ett besök där ikväll! kram malin

2008-04-04 @ 06:41:08
Postat av: Christin

Heej!! =) aaah men nice, hoppas kata va ett bra val då! kändes lite bättre än patong å co, när man vill ha en lugn semester iaf. men sen som sagt åker vi nog runt lite. Har du några bra tips på ställen så hojta gärna till!! Haha.. jaha, bor ni vid aspentos..! Vilken lyx! ;) vi bodde mitt emot där ett tag... så då åt man ju där flitit.. hehe.. men inte lika mycke längre tyvärr. Trevlig helg på dig! Kraaam Christin!

2008-04-05 @ 00:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0