torsdag

Heeej

Har inte haft nån ork å skriva här... å har inte de idag heller.. Har varit så himla trött å slten både igår å idag.

Va å hämta ut jackan idag som jag har beställt... å de va ju precis som jag trodde. Från å me nu kommer Halens ha en kärringstämpel enligt mig, för gott !! Det va den fulaste jackan jag någonsin sett... usch!! inte alls som på bilden. Är så himla besviken... plus att det har aldrig hänt tidigare att en storlek 32 har suttit som en medium på mig typ... men de va inte bara de, modellen.. ALLT.. va bara hemskt! Så den åker tillbaka på en gång... å jag e åter igen missnöjd, för jag har fortfarande ingen vårjacka... jävla skit..

Min katt skriker hela tiden... va fan e felet?

Hmm.. känns som att ja slutar här, så jag inte gör alla andra på dåligt humör =)

Sköt om er så skrivs de mer här till helgen ist, Kram kram Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0