varför inte fredag hela veckan?

Tänk va skönt det hade varit! hihihi... Kom precis hem från min bror. Gick hem först efter jobbet... bytte om till mjukisar =) beställde vita shorts från nelly... (samma modell som dom svarta då..) och sen tog jag bussen till Johan å malin. Gick å köpte lite chips.. åsså kollade vi på en film... Haha.. "Resan till America" kollade på den när vi va små... så vi va tvugna å kolla, har nämligen massa roliga minnen av alla repliker i den filmen. Men nu tyckte man ju bara synd om den stackars lilla söta musen.. =D
image349

Och GUUU så malin har blivit stor på bara nån vecka.. =)=) å större kommer hon å bli... ååh... det är så himla mysigt *ler* Lillbebben.. lääängtar massor tills den kommer..!!

Appropå bebbe så kom Joni och Sandra förbi mitt jobb idag me sin lille Sebbe! Så himla gullig... har redan blivit en månad ungefär tror ja! Tiden går så fort... mysigt ialla fall me de små liven =)
image350

Åsså min jätte bebis då.. haha.. som jag måste ta hand om =) pratar ju självklart om min käre sambo... hahaha.. nej då, skojja.. Han har varit ute på rackartyg igen. Men kom ändå hem hyffsat tidigt för ovanlighetens skull. men hade druckigt lika mycke öl för de... *tss* ;)

Har faktiskt inte hört nåt av Tove.... så vet inte om dom kommer ner till uppsala imorrn.. Vi får se! Annars har jag än så länge ingen anong om va jag ska hitta på imorrn... hmmm...

Ska alldeles strax gå å sova. Är väldigt trött... så Gonatt på er allihopa, så hörs vi imorrn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0