vill inte sova

Nee... vill inte att det ska bli måndag juuu *fejk gråter* Jag hatar verkligen måndag =/ alla gäster e så jävla tjurskalliga då.. bara för att dom också hatar måndagar... ja men ta ut det på lilla mig vettja, gör de.. Det är väl självklart att jag gärna står där å tar all skit men fortfarande ler å ser glad ut.. för ni tror väl att jag älskar måndagar, och inte vet jag.. ska straffas för de då eller..? Hahaha... nej dåå... men de jag vill komma fram till... måndagar är INTE roliga.. inte ens för mig *ler*

Fast iofs, kanske känns bättre imorrn.. eftersom jag jobbade idag, så kanske det inte känns som måndag imorrn?? Men då kommer det bli jobbigare på torsdag asså... *funderar* för då kommer det ju isf kännas som fredag för mig..

Men ååhh. skit samma, jag vill inte gå å sova, för jag vill inte gå å jobba!

Dessutom är jag less på att ha köpstopp!! =D Jag vill jag vill jag vill !!  men nej nej nej... tänk så mycke fint det kommer finnas i thailand!! ååååhh..*blundar å räknar till 10*

Men om jag inte ska dra upp alla kläder jag vill ha.. eller ja, den här gången handlade de om 3 klänningar... ( och det roliga är att EXAKT dom jag vill ha hittar du på denna sida, www.kenzas.se och va kul för henne att hon har köpt alla 3 *suckar* ) Ialla fall.. så va det dom här gobitarna jag ville ha... fastnade verkligen för dom =)



speciellt fjäderörhängena...superfina!

Nehe.. skulle vilja gå å ta en varm dusch nu ja.. men kan man göra det kl 01.22 ??? Lite sent kanske... aja... grannarna har ju plågat mig me fest tidigare så...

Imorrn åker Sara å Allan hem från Riffa... Ska bli kul å få bjuda hit min gullrumpa på fika, nu när jag äntligen har det hyffsat fint o ordnat här hemma iaf.. hehe.. hon klagade alltid på mig att jag aldrig fixade iordning i min lägenhet, förr när jag bodde själv... =)

Fan, måste ge mig nu ja... haha.. märks de att man sitter å drar ut på tiden eller..? =P

Aaahh.. men just ja! En sista sak måste jag visa förresten.. mysigaste dressen (som jag naturligtvis skulle vilja ha) Riktigt gulliga!



Ohh.. =(

Gonatt å kram
-dream-


Kommentarer
Postat av: carolina

jättesöta dressar =) vart hittade du dom?

2008-04-14 @ 01:40:24
URL: http://carolaina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0