- Onsdag 13 augusti -

Om jag börjar där jag slutade sist så kom jag iaf över min ångest efter två dagar typ =P haha... äh! Man får helt enkelt bjuda på sig själv.. Fredag, lördag, söndag och måndag jobbade jag. På fredagen gick jag å Carro, johan och några till efter jobbet till Etage. Erik jobbade i baren där, så vi gick dit å tog en öl. Det va trevligt, länge sen man va där!

Lördagen blev en lugn hemmakväll... Söndagen..? Kommer jag inte ihåg =P Sen i måndags iaf så åkte jag tidigt till Östhammar och hade en helt underbar heldag med Jessica å hennes lilla dotter, Sienna. Och även mamma lida å bror Linus. Det va verkligen så himla kul å ses igen! Har ju inte träffats sen Aussie! Vilket är 4 år sen! Så vi gick ner å åt lunch på pinglan, tusen tack Linda =) Jätte gott, men kunde ändå inte njutas till 100.. pga getinginvasion. Haha.. vissa av oss FLÖG verkligen upp i luften när dom kom, och då menar jag verkligen flög.. hehe.

Sen va vi hemma å fikade å pratade.. å pratade.. å pratade..! Haha.. mycke å ta igen på 4 år ju!! =P Sen lagade vi en sjukt god middag! Jag va med på ett hörn, så lite stolt är jag.. men annars ska nog äran gå till jess ;-) Helt soprent va det sen på alla fyra tallrikarna och i alla skålar å kastruller.. hihi. Mums. Några glas rosé slank ner under kvällen... sen va klockan helt plötsligt "dags för att åka hem.." så tråkigt att vi inte hann ses mer och att du va tvungen å åka så snart. Men förhoppningsvis kommer ni hela familjen i vinter. Det skulle va asroligt! =)

Och tisdagen va det jobb som gällde igen.. astråkig dag på jobbet.. blää... Men innan jobbet träffade jag min gullrumpa Jossan som e hemma på besök från Götet. Skit kul å ses me!! Vi gick och fikade på storken.. Bestämde även då att vi skulle gå ut å ta ett glas på kvällen sen när jag slutat jobba.

Så efter jobbet gick jag å jossan, mötte upp Falken å Mackan.. och gick sen till Terrassen.. tog en öl där å satt bara å chilla. Sen en sväng till Bullit innan klocken blev 02. Och jaaa... sen va vi här.. nu.. idag =)

Älskling har tvättat sen kl 6 i morse.. haha.. det va han som valde det själv.. men jag är jätte glad för de.. han e så duktig. Och jag sov till kl 13 typ.. hihii. Nu måste jag skynda mig, ska möta jossan nere på stan snart....

Och ikväll blir det smygpremiär / invigning på Oasia... så vi ska dit vid 19.30. Blir nog väldans trevligt!

Och sen.. tors, fre, lör å söndag är det jobb jobb jobb igen!! =) =)

Hoppas ni mår bra alla!! *kramar i massor*
Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0