08-08-08

=)

Heeej heeej!!

Hur mår ni?? Jag mår ok.. mina två lediga dagar gick fort. Så nu är det dags för jobb igen. Men har hunnit en del..

Jag har hunnit klä mig i klänning och gått på förfest med bara grabbar som prata fotboll eller innebandy hela kvällen.. haha.. kul. Jodå, det va trevligt! Sen åkte vi ner till BJ.. fan asså.. man ska ALLTID lyssna på sig själv.. och inte påverkas av andra. Jag tyckte innan att det skulle räcka bra med 5 öl till mig innan krogen.  Det är ju lagom! =D Men nej nej... det gör det ju inte! Och dricker man inte för lite så dricker man för sakta.. Så drick fortare eller ta några öl till vettja Christin.. och några fisher på det! Mmmm... jag som älskar shots! Jag dricker inte ens det!! Fråga Jossan!! Haha!! Men jodå.. det med åkte i... och sen.. ja.. då går det fort i min lilla kropp. Så med lagom ångest vaknade man på torsdagen. Fan. Jag blev aspackad. Kommer ihåg känslan när jag stod på dansgolvet å allt börja snurra. Mina moves va säkert inte dom snyggaste innan det.. så ni kan tänka er nu! Haaahaa.. kommer ihåg att jag fick hålla i Erik flera ggr för å inte tappa balansen =P Fy va hemskt. Men enligt Erik så syntes det inte... så antingen hade jag tur å det gjorde inte de.. eller så va Erik lika full. Usch. Och som vanligt så är det ju nu efteråt man kommer på varför man aldrig går ut. =) Fast jag hade kul ändå.  Skulle va lite rolig å ta lite mingelbilder.. hm.. det blev ett på mig å Erik och typ 4 st på helt okända människor.. oh va roligt! 
                                                                 
 
Men alla ni som jag pratade med, glöm vad jag sa! *asg* för jag bara pratar när jag dricker.. varför ska man göra det också?? Pratar massa strunt bara.. haha.. jaja.. vet inte vad jag har mest ångest för, det jag kommer ihåg eller det jag inte kommer ihåg!?? =) Nu i fortsättningen blir det max en corona efter jobbet för mig, hehe.

Igår va jag hem till bror. Gu va min lilla Millis har blivit stor! På så kort tid.. hon e jätte duktig. Håller upp huvudet helt själv nu i princip, med lite hjälp så pressar hon sig framåt när hon sitter i knät å vill resa sig! =D och håller du henne på golvet eller på magen så ( helt seriöst! ) går hon framåt! Skit gulligt! hon tar små steg fram då... åh hon e världens goaste!! ♥


Här sitter hon i knä me.. och vill så gärna kolla på tv. Men små barn ska ju inte göra det... så då blir hon ledsen när man vänder på henne, haha, för hon älskar verkligen tvn! =D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0