18 augusti.

Halloj!

Nu va det några dagar sen jag skrev... men det blir nog så när jag jobbar. Sover ganska länge då.. sen går till jobbet och kommer hem sent. =) Jobbade tors, fred, lördag och tyvärr blev det bara nån timme på söndagen. Jag fick nämligen gå hem från jobbet pga sjukdom. Så de va inte så kul. Så nu sitter jag å väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig, så jag får komma dit och veta vad som är fel =) Jäkligt synd... hade behövt dom timmarna ju.. Jaja... kroppen går väl före antar jag.

Sen efter att jag har varit där så ska jag hem till min bror. Vi ska äta kräftor =)=) och jag e lycklig.. haha.. som jag har tjatat och som jag har längtat! Så det ska bli gott..   

                                                         

Imorrn har jag inget planerat.. så vi får se! sen är det jobb... onsdag - lördag, ledig söndag, sen jobba måndag-fredag.. och där efter är jag ledig lördag och söndag! Den ni händer inte ofta, hehe. Då kommer eventuellt mamma å moster hit. Skulle va så himla kul.

nehe.. måste dricka lite kaffe nu så jag håller mig vaken. Är sjukt trött. Somnade sent igår.. sen gick jag upp nu vid kl 9.. jaha.. då hade tele tiden precis slutat. Va öppen 8-9 på vct. Så därför måste jag sitta å vänta på att dom ringer upp ist.

Men ha det göttans så hörs vi!
Tusen kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0