Fruktansvärd jobbkväll och avskedsfylla igår..

Om vi börjar med jobbet. Vi va jätte många i personalen igår.. väl förberedda inför sverige - frankrike matchen. Jooo men vad tror ni inträffar?? 30 minuter typ innan matchen börjar så märker vi att det inte går att få in kanalen som den visas på!! Det är typ värsta mardrömmen på en sports bar... kan inte hända nå värre!! För ALLA som va där å åt å så skulle ju se matchen. Det va ju därför dom kom till oss ju! Nej det va hemskt... Så när andra halvlek började så fixade det sig. Men då hade ju typ hela restaurangen gått... =/ Så det blev ju helt dött.. så jag, Carro å Emeli gick av redan kl 22.

Och till avskedet då =) det va sista dan Carro å Emeli jobbade igår... sen åker dom till england om ca en vecka. Och är borta flera månader. Faan då... Emeli har tyvärr inte jobbat så mycke sista tiden... men Carro.. kommer sakna henne som fan! Det är ju tack vare henne typ som det har varit kul å jobba där.. =) bland andra då självklart... Men det kommer verkligen bli jätte tomt utan henne.  Så iallafall... vi satt kvar på jobbet ett tag å drack lite... sen gick vi vidare till BJ. Hade skit skoj.. dansa massa.. Haha.. och va inte så packad så att jag inte kunde det =) Däremot bara sådär fjolligt packad.. ni vet.. i det stadiet när man springer å önskar låtar av DJn. Hehe. Aja.. Lyckad kväll.

Men idag försvann dagen rätt fort. Sov jätte länge.. typ 15.00 =D Men vaknade vid 10 och va pigg... men kunde inte gå upp.. va jätte full fortfarande!? Skit skumt.. jag drack typ ingenting. Jaja.. så jag vaknade flera gånger om och bara kände hur full jag va.. =P så därför låg jag kvar så länge som jag gjorde. Men nu mår jag hur bra som helst. Ska iväg och jobba om ett tag.

Imorrn och på lördag ska jag öppna själv.. Har aldrig gjort det.. men det ska väl gå bra... inte så svårt, tror ja =)

Ska hoppa in i duschen nu.. Have a sweet day!!
*krama*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0