Hemmamys å tidig födelsedagspresent =)

Kan det bli bättre va?? =) Johanna har varit här ikväll å spridit massa positiv energi, superhärligt! Ätit oss tjocka som bara den på massa gott.. och bara snackat massa skit =) sånt som man som tjej behöver ibland! hihi.. synd att inte fler av tjejerna kunde komma.. hade varit så kul å ses! Men det går fler tåg. Vi beställde hem OSIS med.. haha.. jag har inte gillat det tidigare, men det är fan asbra för frissan.. så nu jäklar ska det saltas i skallen! =D Ja ni tjejer förstår iaf  ;-)

Och idag hade jag ett sånt där "happy moment". Det va lite bråska nämligen om jag nu skulle köpa dessa ögonstenar eller inte. Va tvungen att bestämma mig ganska så snart...pga en grej =) så jag sa det till Patrik.. och då sa han att han köper dom åt mig som en tidig födelsedagspresent om jag ville! OM JAG VILLE? Jaaaa...!! Så jag sprang ner till Scorett å köpte dessa underbara stövlar som jag lyckligt kommer glida i under hösten =D Så när jag gick där genom stan å hem så kändes det som att jag lyste å alla kunde se det! hahaha.. fjantigt va!? Men det va underbart.. å nu e dom mina =D =D



Dexter gillar dom också... =)


Han e världens mysigaste btw.. 



Kram på er!

Kommentarer
Postat av: K

Superduperfina stövlar!

Ses imorn...jag trycker ned ångesten med ett par glas vin ikväll ;)

2008-09-01 @ 22:17:01
Postat av: Johanna

Vi e tjockisar!!!! :) hihihihi

2008-09-02 @ 10:23:12
URL: http://lennartsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0