Måndag 25 augusti.

Fast egentligen är det ju den 26e nu.. hihi.. klockan e ju över tolv. Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Va ganska mycke å göra... AIK-Hammarby ju =) Men det gick så bra sååå... Imorrn öppnar jag. Det är så konstigt... för när jag säger så, så låter det ju som att det skulle vara ganska tidigt, och så känns det för mig.. som att jag börjat astidigt.. hallå! Jag ska ju "öppna".. hehe.. men det är inte förrän kl 16.00. Men beror ju självklart på att man vänder lite på dygnet eftersom jag jobbar hyffsat sent... jaja. Ska öppna hela veckan dessutom =)=)

Men igår hade jag en ledig dag som va super mysig. För det första så sov vi jätte länge.. igen.. hehe. Men det va verkligen behövligt. Sen gick jag å min hunny bunny å handlade kräftor å massa gott. Gick hem..gjorde egen kantarellstuvning med färska kantareller som vi köpte. Sen blev det kräftor å massa go sallad, vitlöksbröd... mm... skulle kunna äta det igen nu med det samma! Så gott! Katterna fick också kalasa med kräftor. Dom va helt galna! haha.. så fattar dom ju inte att det tar tid å skala en heller.. så va man inte tillräckligt snabb med å lägga ner nå gott så va dom snabbt uppe hos en =) ( Patrik va snabb till bordet me å ville provsmaka..*skratt* )

                                 


Efter det tog vi en promenad hem till bror min. Tyvärr låg lillskrållan å sov, ååhhh... hon e så söt!! Hon gör massa ljud nu... hihi... och har blivit stor! ..Men det va ändå super trevligt å umgås med päronen med, hehe. Vi spelade spel... å jag å Patrik vann =D *stolt* Satt i mer än tre timmar tror jag å spelade... hihi... skoj sörrni!


Idag innan jobbet så va det städ å tvätt dags här hemma.. Bläää. Kom halvvägs med dammsugaren.. haha.. ska ta resten imorrn tänkte jag ;-) men tvättade massor gjorde vi... men ska ändå tvätta mer imorrn också. Oops.. mycket tvätt med andra ord. Nej men de va mycke lakan å sånt. Mattor å gardiner..plus alla kläder då.

Hahaha.. just ja.. sen duschade vi båda katterna med å klippte klorna. Dexter e ju så duktig.. han säger inte ett ljud när man duschar honom. bland försökte han ju ta sig loss.. men han e ju inte så stark =) Theo däremot fick vi va två om. Haha.. han gnällde massor.. Men sen efteråt va han så söt... då kom han å ville va nära mig... vet inte om han frös, ville ha hjälp med torkning eller om han bara ville sitta ifred å tvätta sig liksom.. men tro mig, han behövdes verkligen duschas. Hans päls va helt fet ju =P Men nu är den såå fin å han luktar jätte gott. Dexter vet jag inte vad det är för fel på... han luktar bara allmänt illa. Så jag trodde det skulle försvinna om han duschade, men det gjorde det inte! Haha.. stackarn. Han luktar illa.

-Yo, my name is ThE-O.. Hahahaa... åååh min sötis.

Nu har jag precis ätit lite fil... ska krypa ner i nybäddad säng *mysigt* Stötte på en söt sak förresten när jag va på väg hem från jobbet nu.. hihi.. va tvungen å ta kort =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0