Oasia, sen BJ

Japp, det va de som hände igår =)

Först satte vi oss och drack några goda baileys coffee på Carl Filip..Jag, Jossan, Dessan å Maria. Sen senare än planerat, hehe, så gick vi till Oasia där premiären va.. Jätte fint ställe.. Martin gjorde super fina å goa cocktails.. Försökte få in några bra bilder men det gick inte, blev helt mörkt på korten =( men men.. visar iaf!

Och efter det gick dom flesta vidare till Birger.. och vi lika så. Eller ja, jag å Jossan... men det böev bara en timme typ.. lagom faktiskt! Fast det va ju som roligast när dom stängde.. då va man ju på g likson.. haha, men de va nog lika bra. Man ska ju sluta när man är på topp =D ( Så jag hann som tur va inte med den tredje fisher.. haha )

Nej men de va skoj.. många som va "hemma" och hälsade på som man inte träffat på ett tag.. =)

Nu är det färdigjobbat för idag.. och med vanliga oturen så hade vi asmycke å göra.. hehee. Nej men det är ju jätte bra! Men det va liksom direkt från att jag börja till en timme innan vi stängde typ.. så vi har sprungit massor idag igen.. Ska bli spännande å se hur det går imorrn... hmmm... fredag å Hammarby spelar... *suckar*

Sussa tajm nu. Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0