*vill ha*

Måste bara avreagera lite klädångest!! haha

har hittat den här jackan, och jag vill så gärna ha den!! Plus dom skorna, berätta jag om dom? På Scorett.. ååååh! Nej det gjorde jag inte!! Hittat ett bar cognac färgade stövlar... kostar 1100kr =( =( men jag ska ha dom nu till hösten..



Kom på att jag hoppade en dag me... hehe. En rolig dag me ju dessutom, så det måste jag skriva om. Träffade både Karro och johanna som jag inte sett på länge!! Mötte johanna på stan.. så åkte vi hem till karro å Thomas. Deras nya lägenhet är så fin.. jag vill me köpa lägenhet. Jaa.. och så kommer deras lille snart me.. Fy va avis man blir! =D Sen när man tror att det är slut.. ja då visar det sig att dom har köpt sprillans ny bil me!! Åhh.. super fin va den!! Då blir man ju lagom glad för deras skull.. haha.. jodå, självklart är jag det!! Och för första gången så tyckte jag att hennes mage va stor, haha.. men underbart fin! Nej.. han får ta å komma nu tycker jag.. =) Storken alltså, hihi.

                                                                             

                                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0