Äntligen helg!

Hej hej hej!!

Nu så har vi fått internet å älskling har köpt dator =) wiihoo... så nu kommer man säkerligen röra på sig mindre å sitta här istället.. haha

fan asså... jag testade å mobilblogga igår... hade skrivit jätte långt men så blev de nå fel sen när jag va klar så allt försvann... =(

Fick hem ett h&m paket här om dan..... älskar å få paket.. hihi.... men ja, de va väl inte så mycke i de iofs. En väldigt fin lång tröja som jag blev jätte nöjd med... längre modell... ljus grå med knappar hela vägen ner... kort ärmad... "mjukis" tyg =) skit nice! men sen så va de bara en beige/vit randig top, blåa ballerina skor.. men dom va förstora så jag måste byta stl.... mm... resten skicka jag tillbaka.

Eftersom jag jobbbar så dumma tider som jag gör så har jag sällan tid å gå å kolla i affärer... så den lilla shoppingtiden jag har är strax innan jag börjar jobba kl 11 eller på min lunch... hehe.... så iaf, här om dan så tog jag min lilla vanliga tur, den innan jobbet... =) och hittade då min definitiva favvo väska i vår! En tanfärgad kuvertväska.. såååå fin. Så den handla jag me en gång, billig också, 150kr på bianco. Sen hittade jag ett par superduper fina pumps i samma färg... men 900kr... njaaa... de e jag för snål å absolut för fattig för å köpa just nu! haha..

ONE TREE HILL - finns de nån bättre serie eller???
kollade på avsn. 504 och 505 igår.... asså, de e så jäkla bra... jag mår dåligt när avsnittet e slut å jag vet att jag måste vänta en vecka till nästa.... skit töntigt va! =P men så är de, i love it!

Jaha ja.... då va de helg... blev en lugn fredag kväll. Gick förbi O'learys å åt lite mat, tog en cider å prata lite me chefen, hehe... men sen gick jag hem. Va meningen att jag skulle träffa Karro m.fl men jag orkade inte....

Så imorrn ska jag försöka göra lite nytta....
*ringa tandläkaren
*gå till apoteket
*sola!!
*städa... hmrf...

sen får vi se!
Men trevlig fredag kväll på er alla!
//Christin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0