Baileys glass! *mums*

Jaaaa... så är de! Riktigt massa mums... hehe... Godaste glassen, lätt! Skulle kunna äta massor, men jag började frysa så himla mycke... hihi... så jag sparade resten... till en annan dag =) Men ni måste prova den om ni inte har gjort de!
 
image29


Idag fyller min lillebror år, 10år.... tror jag =/ jo de gör han... hjälp, han har blivit så stor. Men det känns inte som att en själv blir äldre alls.... hm...

Jobbat idag, helt vanlig dag får jag väl säga... ganska lugnt.... vilket kan va skönt. Men tiden går ju så sakta då.. Men de gör inge så länge jag har kul me mina kollegor... för det har jag oftast! Så jäkla underbara människor... synd att inte cheferna är det alla gånger bara =( men så är det väl med chefer... 

Jag å Patrik pratar om å åka utomlands...men har inte besämt riktigt var. jag skulle vilja åka å hälsa på min Slaida som e i Aussie nu.... =) men de e tyvärr för dyrt vännen!! jag skulle MER än gärna åka dit igen, men vi får ses när du kommer hem... för då flyttar du till STHLM, visst!!?? Å då kommer vi kunna ses jämt =) =)

image35

Men vi funderar på Bali, för där kan vi bo gratis i min kollegas hus. Då är det bara flygstol dit... men dom e dyra asså.... men de e ju iofs billigt där... Hmm... jag skulle vilja åka dit... men då måste man ju va där minst 2 veckor iaf. Och man förlorar ju massa pengar hemma då. Men jag vill inte åka på en vanlig charter... visst, de e alltid härligt... men de gör man ju alltid annars... vill se nåt nytt!

image33   Haha.... dom har grymt söta barn på bali iaf =)



Skulle vilja åka till massa ställen, men vem vill inte de...  Jaaaaoo... vi får se vad det blir!

Men de här skulle ju inte va fel....  *blink blink*

image30image32

image36image31


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0