Blir galen!

För de finns så mycke shopping på nätet så jag vet inte vart jag ska ta vägen, å då pratar vi inte bara ..väskor..kläder.. utan ALLT verkligen! =) Men ta de lugnt... hittade skor som jag vill ha också, haha =P Sen måste jag faktiskt "härma"... hehe.. nej men hålla med många att den här bikinin från nelly.se är absolut snyggast so far, vill ha =/ och många skor som jag hittar e ju för varma å ha kanske.. men titta på dom här rosa, hur söta somhelst... men såna klackar kan inte jag gå i.. haha... men man kan ju alltid drömma =)
image93image96


 

Hm... å mitt i allt så är jag hungrig. Det är jag jämt. Iallafall på nätterna, usch, inge bra... så jag tänker på massa goda saker som jag skulle vilja ha.. vilket är mycke... men som tur är så föll ingenting mig i smaken som vi hade hemma.. hehe... Inga framsteg med vårat resande heller... *suckar* Men blir det inte nu i vår så blir det definitivt i sommar...


NU FYLLER MIN FIIIIINASTE ÅR!! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! <3 ♥ <3 ♥   Tråkigt att du jobbar natt bara, men vi ses om några timmar när du kommer hem...  
                                                                                              image97 
                       

*Natti natti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0