CHRISTIN FALLENIUS

Haha.... ja då va det klart, nu heter jag Christin med CH istället för Kristin med K =) hihii.... kommer kanske va lite jobbigt i början, med tanke på att det står Kristin överallt... hehe.. typ leg å pass å sånt..  men men.... Jag började skriva me ch när jag va yngre av nån anledning, och har typ alltid gjort de... så de va på tiden att jag ändrade.

Inte skrivit på ett tag... hm... men har väl inte skett så mycke under de senaste 2 dagarna. I förrgår va jag bara hemma me P. Vi gjorde jätte go sallad =)

Sen igår så va jag ut en sväng me några tjejkompisar. Men först gick jag hem för å kolla på one tree hill ep. 8 som hade kommit ut, hihi... så jäkla bra!! Sen gjorde jag ett ryck, min kompis e hemma från gtb nämligen, så jag gick ut för att umgås me henne. Iaf, gjorde mig iordning... och vad är oddsen att hon å jag lyckades klä oss EXAKT lika dant!! =P har inte setts på en månad liksom, visste inte ens att hon hade en likadan top, haha.. men se så de kan gå!  Nu e inte det här kortet från igår, men den här va de:


Iallafall... vi gick först till terassen... tog en baileys coffee där, mums. Satt där en stund å gick sen till Bullit. Och där satt vi ganska länge, mötte upp 2 andra tjejkompisar där. Jaa... och eftersom alla andra drack så blev ju dom sugna på att gå ut mer på krogen. Hm... jag va helt nykter, men kände att jag kunde iaf följa med en stund. Så vi gick till People, det enda stället som har folk en onsdag... MEN nu va det ju inte vilken onsdag som helst... utan de e ju sportlov. YEEEY!!! =) haha.... jag va nog äldst där, å då e ju inte jag gammal... haha... Men jag stod ut. De va trevligt å va me tjejerna iaf. Sen blev de Max å en liten hamburgare där, hihi.... länge sen jag åt de faktiskt! Så de va asgott! Jaa, å sen hem å sova.... och jobba idag!

Kom hem och öppnade postlådan... hiiihiii... jag har fått paket. Undra va de kan va, måste ju va min dress men fasen va fort det har gått isf å skicka den, =) aja, de e ju bra isf. Och nu är dom vita skorna från asos tillbaka skickade... =( väldigt synd att dom inte passade, för dom va grymt snygga.

Jaha ja... och sjuk som jag e, seriöst, nästan iaf... så har jag beställt grejer... igen.... HALLÅ!! Ge mig nåt att sysselsätta mig med så att  jag inte gör de! =P Beställde två par skor å ett nattlinne faktiskt från VS. Tänkte beställa den där snygga bikinin men stod emot, tummen upp! Och inte nog me de så la jag ett bud på ebay på ett par röda skor. Hoppas nu att jag inte vinner, för jag har egentligen inte råd... hm.... tur att lönen kommer snart.

Nehe... nu måste jag äta nåt!!
Kram å vink!


Kommentarer
Postat av: atena

den där koftan från HM är så sjukt snygg!

2008-02-21 @ 23:29:51
URL: http://jiggy.blogg.se
Postat av: zalina

hej snubbla in här :)
Skulle bli jätteglad om du vill kika in på min sida & tala om vilken frisyr du tycker jag skulle passa bäst i? :) Tack på förhand :)

2008-02-22 @ 00:43:05
URL: http://zalinakarlsson.blogg.se
Postat av: Adele Siljemark

Läs om mig, mitt liv och alla galna saker som händer runt omkring :)

2008-02-22 @ 04:09:44
URL: http://adelesiljemark.blogg.se
Postat av: cliff

wawa

2009-12-26 @ 22:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0