En grå lördag

Jaa... precis va de är idag. Vaknade sent... så typiskt... varför går man inte upp första gången man vaknar?? Neej.. man envisas å ska somna om... bara sova liiite till... Hm. Så tittar man ut, helt grått.. så jäkla tråkigt. Så går man in i badrummet å tittar i spegeln.. jaa.. också helt grått.. haha.. och jag har fortfarande ont i tanden. Pencilinet har inte börjat värka... och alvedon hjälper ingenting mot det onda!

Patrik ligger och sover.. vilket innebär att jag måste va tyst.. klockan ett på dagen, jätte kul. Jag vill städa så jag får det gjort. Vill inte göra de ikväll.. För imorrn får vi ju främmande..

Funderar på att gå till min bror ikväll... vill ju göra nånting iaf =) va inge kul å sitta hemma själv igår.,,, Usch, den här dan känns lite deppig en så länge... =) ska försöka å bli lite mer positiv!! En dag närmre våren ialla fall!
Talk to ya lataaa´

image52 image53

image54 image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0