En tand fattigare då =P

Kom hem från tandläkaren för en liten stund sen. Jaa.. va ska man säga, tandläkarbesök e ju aldrig roliga men.. Det gick hyffsat bra ändå. Han hade lite lugn harmonisk musik i bakgrunden... bedövade... vilket jag skrattade åt.. haha.. och när han drog ut tanden.. de gjorde inte ont alls! Det bara knakade lite segt.. hehe.. men sen va de klart. De va bara jobbigt... för man låg å väntade på att det skulle bli värre än vad det va. MEN sen efteråt så va de inte så kul.. det tyckte jag va den värsta biten... jag mådde skit illa, blev helt svimfärdig.... och fick springa till toan för att spy.. hahaha... men jag gjorde aldrig de... tvättade ansiktet me kallt vatten å satt å hyperventilera ett tag... men sen när jag kom hem så blev de bra. Jaa... och nu sitter jag här med halva ansiktet bortdomnat, =P lite lustig känsla. Inte lika kul me blodsmaken i munnen bara...

Japp, och som jag visste så blir det ytterligare besök nästa lördag. *suckar* Men jag trodde jag skulle få komma tillbaka för att jag hade massa hål.. men så va de inte. Hade iofs två små början till hål på ett ställe... men nu är det så att jag ska DRA UT MIN ANDRA VISDOMSTAND OXÅ! Va faaan... räcker de inte nu! =P Den har jag ju inte fått nån infektion i, så de e ju bra... men den va tydligen lika ful som den här... så de va lika bra att dra ut den me. Jaja.. va ska man säga?

Nog pratat om tänder... de e bra typiskt iaf att man ska ha den här jäkla bedövningen i sig då, för de e väldigt fint väder ute. =/

Igår blev de lite rajtan tajtan iaf.. hehe... men de va kul faktiskt, just för att man inte har varit ute på såå länge. Och sen är de alltid lika kul å hänga me mina grabbar =) Här har ni lite bilder iaf, enjoy! Varning; lite ego bilder finns oxå, haha



Ikväll blir det BIO med Micke å Ronny... och skulle inte de nu av nån anledning bli av så messa storebror nyss å frågade om vi skulle leka =) Så det blir garanterat FILM ikväll iallafall.. hihii...

Hoppas ni alla får en trevlig lördag, så hörs vi! Herråå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0