Finiiito på lönemåndag! Ha!

Äntligen så e den här jäkla dan över... Funkade ändå ganska bra idag på jobbet... MEN så är den en människa som gör mig så jäkla förbannad precis innan man ska gå hem.. så himla tråkigt.. aja.. tur att man har dom som gör en glad på jobbet me.. haha.. Raffe å jag har det bästa samarbetet i restaurangen! Och han e ALLTID glad! Vilket gör mig glad.. *ler* vi har så roligt när vi dansar, skickar kärleksbrev, skriver fejk beställningar, serverar bakpotatis och ropar "bockachoda" istället...*skrattar* vååår humor de =)

Nu har man fått lite kooosing =) MEN den måste jag spara... för JAG, PATRIK, KARRO & THOMAS SKA ÅKA TILL THAILAND!!! wiiihooo!!! Om allt går som de ska bara... hehe... men de ska det göra! Så planerna är att åka i slutet av april... ååååhhh!! Jag längtar redan! Men mer om detta när det är bokat ;)

Just ja! Gick ju till posten i morse... och de va ju inte min mjukisdress som hade kommit. =) hade ju glömt bort att jag hade beställt saker till Patrik, försenad födelsedagspresent. Det va 2 st mindre shakers och en speed opener, eller va de heter =P blade säger ja men. Så dom fick han av mig å blev glad! Och till mig själv köpte jag massa fina blommor, hihi.. min favo blomma bland annat, Liljor! Som jag blandade med en annan blomma och så fuskade jag lite med lite fejkblommor, hiihii... men de blev fint! Påskliljor blev de i hallen och tullisar med sofis mode i vardagsrummet =D



Ha en fortsatt trevlig kväll!!
Många kramar / Christin... och theo =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0