Fredag kväll

Hallelåja!

Sitter hemma nu, har jobbat klart.. wiihoo  =)  Nu är frågan, ska jag hänga me grabbarna ut en sväng ikväll å kolla läget ute. Va ju ett jäkla tag sen man gjorde de... skulle va kul. ELLER.. ska jag sitta kvar där ja sitter nu i mina mjukisar å bara luta mig bakåt å njuta av en av de bästa filmerna som finns, American Pie =) ??

Har köpt en rosa velourdress iaf från hong kong.. hahaha... impulsköp kan jag lova! *skrattar* aja... den va billig iaf.

Men nu funderar jag på om jag ska köpa den rosa klänningen ,som jag hade i ett tidigare inlägg  med rosett i midjan, eller inte...? Hjälp mig... den kostar 500kr.

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: johanna

klart att du ska! den är helt underbar :)

2008-02-15 @ 22:38:34
URL: http://shoohanna.blogg.se
Postat av: Christin

Jaaaa.. jag vet! =) =) fint sen i sommar när man är lite brun oxå. *ler* Men efter alla dessa tandläkarbesök så säger plånboken emot lite nu denna månad till shopping.. =/

2008-02-16 @ 13:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0