Glad alla <3 dag!

Hej hej allihopa! Idag mår jag lite bättre än igår, men är ändå inte på topp. Men lite tröst på de fixade min Älskling iaf..... tack. *ler* Han lagade jätte goooo mat, oxfilé m. potatisgratäng å rödvinssås (min favvo) Och så fick jag ett par nya fina mjukisar av honom, och lite underkläder, vilket gjorde mig jätte glad =) Så nu kan vi va fina å mysa tillsammans, jag i mina mjukisar å han i sina pyjamasbyxor som jag gav honom på hans födelsedag, hehe.

image115
                       (haha, snygg Bart e i bakgrunden då! )

Jaa... och Bejbi fick av mig, tyckte nämligen dom va väldigt gulliga, Kärlekscheckar som det står tex. "Myskväll" "Helkroppsmassage" "Romantisk middag" "frukost på sängen" etc. på... checkar som han då kan ge till mig =)
Och så standard, geléhjärtan! *ler*


Och ny ska vi mysa och äta Baileys glass! =)

Skriver mer lite senare!! -Käääärleeek-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0