Gomorron

Tisdag idag då... fan.. de va riktigt segt att gå upp ur sängen idag. Men egentligen behöver jag ju inte stressa...  alla gånger jag kommer tidigare till jobbet för att sätta mig ner å ta en kaffe så har jag ändå fått börja jobba tidigare.. så jag kan lika bra komma prick 11 när jag börjar =P

Annars händer väl inte mycke.. jobba... sen hem antar jag efter jobbet, som sagt det är Patriks födelsedag idag!! =) Men eftersom han inte ens e hemma när jag kommer hem så spelar ju de ingen roll... tråkigt...

I huvudet på gynning ikväll iaf ! Haha... Carolina e sjukt rolig *skrattar*

Nej, nu ska jag väl bege mig... Men ha det bra i skola å på jobb eller hemma allihopa!!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0