Heartbeats <3

Har varit hos min bror å malin idag. Ätit taccos och kännt den lille sparka, hihii... Malin är stor, men ändå inte om man kollar på andra i samma vecka... =) men de där e ju olika.. Bebben e iaf 34 cm lång nu! Tog kort på malin å magen, hehe... först tog jag en när hon inte va beredd, men då tyckte vi att magen såg mindre ut än va den är, haha. Så då drog hon upp tröjan , "Nu då!!" haha..



Vädret såg inte så roligt ut idag när jag tittade ut tidigare... men de va riktigt skönt ute ju!! Jätte härligt, så jag tog en promenad när jag gick till min bror.

Usch, imorrn skulle jag behöva gå upp tidigare...
*ringa vårdcentralen
*ringa min frissör
*gå å hämta mitt paket =)

Får se om jag orkar =P

Ska dricka en kopp te nu...sen sussa.

Natti natt!

PS: Om ni inte hört den, lyssna på José Gonzales - Heartbeats
Underbar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0