Helt slut!

Åhhhh.. att det bara är tisdag! Orkar inte jobba mer asså =P jag är skit trött... de va både lugnt ett tag och att göra på jobbet. Men jag e trött ändå =) Och så är de massa saker som behövs göras här hemma.. men jag orkar inte.

Fick brev från hm idag om att mina saker är försenade.. inte för att det är så mycke, å eg inga vikiga saker... mer till vår å sommar, så dom kan jag ändå inte använda nu. Men sen väntar jag på mina skor från asos.. hmmm... hur lång tid ska det behöva ta??

Snart är det Alla hjärtans dag ♥ Jag köpte en liten å ganska gullig sak (tycker jag) till P idag.. men de berättar jag om efter att han har fått det på torsdag..

Neheee.. ska gå å försöka göra lite nytta innan jag kliver i mjukisarna å lägger mig i soffan, hehe...
Bloggar säkert sen igen! Kraaam heeej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0