Jag är riktigt klok!

Det måste jag ju va, med tanke på att jag har 3 STYCKEN visdomständer som gör så himla ont i min stackars lilla mun!! Fasen, har inte råd att gå till tandläkaren... hehe... Nej men de kanske börjar bli dags, men faan... jag vill inte dra ut nån tand, det vågar jag inte! =P Fast just nu så skulle jag ju inte klaga på att få slippa dom... AAAJ!

Ytterligare en lugn dag på jobbet. Folk äter inte mycke sallad tror ja nu när de är kallt =)

Simple Plans skiva kommer snart då, 12 feb tror ja. Ser fram emot de, för jag har faktiskt bara hört en enda låt från den... så de ska bli kul! -like-



Idag fick jag mitt änglavingsarmband på posten, men det va tyvärr för stort  =( =( så jag ska skicka tillbaka de...
Men bambu örhängena och läder/kedjearmbandet va bra... skoj!

Nu vill jag verkligen ha vår! Helst sommar såklart... men bara att det blir tort på marken och att man slipper packa på sig tjock tröja, jacka, mössa å vantar...

Tror jag har fått lite mani på väskor... har hittat en liten söt gobit som jag vet skulle passa jätte bra under min lilla arm, hihi... grejen e att jag har fallit för just blått =)  den e jätte fin iaf tycker jag!  (inte så bra bild dock)

image38

Nu ska jag tvätta av mig smink å så.... sen börjar de närma sig sovdags. Gonatt gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0