Jag har fått min dom..

Min söta lilla visdomstand som sitter uppe på höger sida... har det egentligen ganska bra där bak, om det inte hade varit för den hemska karies som har byggt ett jätte hål just i den tanden!! Det beror på att man inte kommer åt ordentligt med tandborsten där.... men jag ska va glad ändå, att det är på överkäken å inte underkäken... för det är underkäken alla skräckhistorier handlar om. Där kan de tydligen bli massa problem, och det gör jääääkligt ont... och där är dom oftast svårare att dra ut. Japp, de e precis va jag ska göra också.... dra ut den... MEN det får jag inte göra förrän nästa lördag.... så som tröst får jag äta pencillin i 10 dagar... tackar jag för! Faaan...
så de va den helgen, har handlat och förberett mig dessutom:
  • filmjölk m. hallon å blåbär
  • Loka päron & citronmeliss
  • Tomatsoppa
  • en banan som jag tänkte mosa ner i filen.
  • varma koppen m. kantarellsmak
Jaaaa.... kan knappt vänta innan jag får klunka i mig allt de där =) Och det här ska jag äta och använda tills nästa helg, som också kommer bli helt förstörd eftersom jag säkert kommer ha ont och va svullen efter att ha dragit ut tanden:

                                         image50


Så jag tycker att jag förtjänade lite tröstshopping! Hehe... visst? Måste ju passa på, för sen kommer pengarna va slut efter det här roliga! =/

                                        image51

                                                                                        ♦Christin♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0