min kofta!

haha... i somras så va jag å Jossan ut å skakade våra små rumpor på krogen och skulle av nån anledning me på "efterfest" me Krille å Andreas (två kompisar) Såå.... vi kom hem till Krille och Baze... och grejen e att jag e sämst på att efterfesta, haha, för jag somnar!! Direkt.. =P så de gjorde jag iaf, tog hela sängen dessutom.. =) så rolig va jag... men iaf, de va inte alls de jag skulle komma fram till... utan jag glömde en helt nyköpt kofta där. Och sen har det inte blivit av att jag har hämtat den... och Krille, som har kommit å ätit hos mig tusen ggr på jobbet, har ju inte tänkt på att ta med den nån gång.. MEN... Idag så kom han ner till mig på jobbet (skulle inte ens äta, woow!) och hade den med sig! Wiiiee... så nu har jag svept in mig i den =) and it's nice to have it back!

Jag borde gå och sova... men vill inte att det ska bli en ny dag! Så jag visar lite grejer som jag, som även MYCKE annat, vill ha... haha





och slutligen coola trosor från Juicy C. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0